EPLAN Education
Často kladené otázky

Často kladené otázky - FAQ

Odpovede na najčastejšie otázky

Tu nájdete odpovede na najčastejšie otázky. Pozornosť venujte aj návodu na inštaláciu a registráciu. Ak máte ďalšie otázky, pošlite nám e-mail na adresu education@eplan.cz.

1. Kto môže získať študentskú verziu EPLAN Education?

EPLAN Education je bezplatná verzia softvéru EPLAN pre študentov a vzdelávacie inštitúcie. Poskytuje prístup k profesionálnemu softvéru pre elektrotechnické projektovanie a automatizáciu. Používanie aplikácie EPLAN Education vám pomôže rozvíjať cenné zručnosti pre vaše štúdium a budúcu kariéru v oblasti strojárstva a automatizácie.

2. Zaregistroval som sa, ale ešte som nebol aktivovaný.

Po registrácii dostanete e-mail s potvrdzujúcim odkazom (zásady ochrany osobných údajov). Na tento odkaz musíte kliknúť, bohužiaľ, predtým nie je možné vytvoriť licenciu. (Odporúčame vám tiež skontrolovať priečinok so spamom, e-mail tam niekedy končí). Registračný server EPLAN automaticky overí vaše údaje. Ak je overenie úspešné, vykoná sa registrácia a odošle sa do najbližšej pobočky spoločnosti EPLAN na ručné overenie. Tam sa overí, či je vaša škola oprávnená používať službu EPLAN Education, a po overení sa vám zašle licencia. Ak zadané údaje nie sú dôveryhodné, váš počítač sa nebude môcť opätovne zaregistrovať a nebudú sa vykonávať žiadne ďalšie kroky.

V takom prípade pošlite e-mail na adresu education@eplan.cz.

3. Inštalujem výukovú verziu a musím zadať aktivačný kód. Ako mám postupovať?

Pri inštalácii a registrácii postupujte podľa pokynov. Úplný dokument si môžete stiahnuť z nižšie uvedeného odkazu.

4. Dostal som registráciu, ale po zadaní aktivačného kódu sa mi zobrazí správa, že ID hostiteľa je pre iný počítač.

To sa môže stať, ak ste medzitým vykonali zmenu konfigurácie hardvéru. Tá sa môže zmeniť napríklad po aktivácii alebo deaktivácii sieťovej karty. V prenosných počítačoch sa to môže stať napríklad po zmene nastavení úsporného režimu. V takom prípade obnovte "pôvodný stav" alebo sa znovu zaregistrujte. Ak budete mať aj naďalej ťažkosti, kontaktujte nás na adrese e-mail:education@eplan.cz.

5. Ešte som sa nezaregistroval v softvéru EPLAN, ale počas registrácie sa mi zobrazí správa, že som už zaregistrovaný.

Licencie sa vždy vzťahujú na konkrétny počítač. Niekedy sa stáva, že sa ID hostiteľa opakuje. Ak chcete získať licenciu, musíte odstrániť záznam počítača s príslušným ID z licenčnej databázy. Pošlite e-mail na adresu: education@eplan.cz.

6. Chceli by sme používať EPLAN Education na komerčné vyučovanie.

Verzia EPLAN Education Classrooms je určená výlučne na nekomerčné vyučovanie na stredných a vysokých školách. Ak ste učiteľ a máte záujem o túto licenciu, napíšte nám na education@eplan.cz.

7. Môj počítač nie je pripojený k internetu. Môžem sa zaregistrovať na inom počítači?

Nie. Registrácia sa musí vykonať z počítača, na ktorom sa bude softvér neskôr inštalovať a používať.

8. Nemám možnosť stiahnuť si program, mohol by som získať výukovú verziu na dátovom nosiči?

Výučbová verzia je k dispozícii len na stiahnutie a nedistribuujeme ju na dátových nosičoch.

9. Môžu byť projekty vytvorené v EPLAN Education otvorené v profesionálnej (komerčnej) licencii EPLAN?

Nie, EPLAN Education má vlastný formát údajov, ktorý nie je kompatibilný s formátom profesionálnych (komerčných) licencií EPLAN.

10. Majú držitelia licencie EPLAN Education prístup do databázy EPLAN Data Portal?

Používatelia licencie EPLAN Education majú prístup do databázy EPLAN Data Portal. Stačí si vytvoriť konto a zaregistrovať sa na EPLAN Dataportal.

11. Majú študenti prístup k technickej podpore EPLAN?

Verzia EPLAN Education vás neoprávňuje na využívanie technickej podpory EPLAN. Prístup do sekcie technickej podpory EPLAN majú len držitelia licencie EPLAN Education Classroom (bez záruky času odpovede).