Prístup do medzinárodnej technickej podpory
Prihlásenie do helpdesku EPLAN Solution Center
Medzinárodná technická podpora
Všetci zákazníci s predplatným alebo so servisnou službou SWS majú komplexnú podporu vďaka on-line systému "EPLAN Solution Center". Táto on-line webová aplikácia výrazne uľahčuje komunikáciu a sledovanie vašich individuálnych otázok / požiadaviek k systému EPLAN. Tým sa celý proces zadávania dotazov zrýchľuje a nám umožňuje promptne odpovedať na vaše otázky. Naviac máte možnosť si kedykoľvek pozrieť stav spracovania vašej požiadavky (ticketu).
Video tipy na používanie EPLAN Solution Center
Ako vytvoriť ticket v EPLAN Solution Center? Všetko je vysvetlené v tomto videu.
EPLAN informačný portál
Všetko na jednom mieste - informácie, návody, FAQs a oveľa viac.
Návod ako sa prihlásiť do služby EPLAN Cloud
EPLAN Cloud
Technická podpora EPLAN pre zákazníkov s predplatným
Ako zákazník s licenčným predplatným našich služieb od nás získavate komplexnú podporu.
Podpora otázok týkajúcich sa platformy EPLAN, vrátane otázok k cloudovým aplikáciám EPLAN. Akékoľvek prípadné nejasnosti v tejto oblasti radi a ochotne upresníme.
Naši konzultanti začnú vašu otázku spracovávať maximálne do štyroch hodín po zadaní. Naším cieľom je ponúknuť vám riešení tak rýchlo, jak je to jen možné.
Odpoveď na svoju otázku dostanete od našich konzultantov vo vašom národnom jazyku, prípadne tiež v angličtine.
Jednoducho sa spýtajte online pomocou nášho helpdesku EPLAN Solution Center.
Od pondelka do piatku môžete kontaktovať naše pobočky v pracovnej dobe aj telefonicky. Pracovník online podpory vám pomôže sprevádzkovať technickú podporu – EPLAN Solution Center.
Stav spracovania vašej požiadavky si môžete kedykoľvek zobraziť pomocou sledovania tiketu. Ak si budete želať, môžete si zobraziť tiež aktuálny stav všetkých požiadaviek, ktoré boli vytvorené pod vaším zákazníckym číslom.
Naša komplexná databáza plná užitočných tipov na používanie nášho softvéru je vám tiež kedykoľvek k dispozícii.
Máte otázky týkajúce sa sprevádzkovania technickej podpory EPLAN?
Máte nejaké otázky alebo potrebujete viac informácií o uvedení do prevádzky technickej podpory EPLAN?? Radi vám pomôžeme – zavolajte alebo nám pošlite správu!
Telefon: +421 347 741 324, email: infosk@eplan-sk.sk