Technická podpora EPLAN
Maximalizujeme váš potenciál

Váš vstup do medzinárodnej technickej podpory

EPLAN Solution Center pre zákazníkov s predplatným

Všetci zákazníci s predplatným alebo so servisnou službou SWS majú komplexnú podporu vďaka on-line systému "EPLAN Solution Center". Táto on-line webová aplikácia výrazne uľahčuje komunikáciu a sledovanie vašich individuálnych otázok / požiadaviek k systému EPLAN. Tým sa celý proces zadávania dotazov zrýchľuje a nám umožňuje promptne odpovedať na vaše otázky. Naviac máte možnosť si kedykoľvek pozrieť stav spracovania vašej požiadavky (ticketu).

Login*

Video tipy na používanie EPLAN Solution Center

Ako môžem sprevádzkovať technickú podporu alebo zadať požiadavku? Všetko je vysvetlené v tomto videu.

FAQs

Odpovede na často kladené otázky.

EPLAN informačný portál

Všetko na jednom mieste - informácie, návody, FAQs a oveľa viac.

Návod ako sa prihlásiť do služby EPLAN Cloud

EPLAN Cloud

Nájdete tu informácie o:

Firemné organizácie - koľko organizácií môžete založiť.

V akej ste organizácii? - ako zistiť, kde ste registrovaní.

Kto je správcom organizácie?

Prideľovanie práv k aplikáciám - nastavenie prístupu.

Technická podpora EPLAN pre zákazníkov s predplatným

Ako zákazník s licenčným predplatným našich služieb od nás získavate komplexnú podporu.

Podpora platformy EPLAN vrátane cloudových riešení

Podpora otázok týkajúcich sa platformy EPLAN, vrátane otázok k cloudovým aplikáciám EPLAN. Akékoľvek prípadné nejasnosti v tejto oblasti radi a ochotne upresníme.

Reagujeme rýchlo

Naši konzultanti začnú vašu otázku spracovávať maximálne do štyroch hodín po zadaní. Naším cieľom je ponúknuť vám riešení tak rýchlo, jak je to jen možné.

Podpora vo vašom národnom jazyku

Odpoveď na svoju otázku dostanete od našich konzultantov vo vašom národnom jazyku, prípadne tiež v angličtine.

Okamžitá online podpora

Jednoducho sa spýtajte online pomocou nášho helpdesku EPLAN Solution Center.

Dostupnosť na telefóne

Od pondelka do piatku môžete kontaktovať naše pobočky v pracovnej dobe aj telefonicky. Pracovník online podpory vám pomôže sprevádzkovať technickú podporu – EPLAN Solution Center.

Jednoduché sledovanie stavu vašej požiadavky

Stav spracovania vašej požiadavky si môžete kedykoľvek zobraziť pomocou sledovania tiketu. Ak si budete želať, môžete si zobraziť tiež aktuálny stav všetkých požiadaviek, ktoré boli vytvorené pod vaším zákazníckym číslom.

Znalostná databáza

Naša komplexná databáza plná užitočných tipov na používanie nášho softvéru je vám tiež kedykoľvek k dispozícii.

Výukové kurzy s EPLAN: Interaktívne online výukové kurzy
Interaktívne online výukové kurzy

Výukové kurzy s EPLAN

Po prihlásení nawww.eplan.com získate exkluzívny prístup k mnohým online návodom o našich softvérových riešeniach z platformy EPLAN 2022.

Máte otázky týkajúce sa technickej podpory EPLAN?

Máte nejaké otázky alebo potrebujete viac informácií o technickej podpore EPLAN?? Radi vám pomôžeme – zavolajte alebo nám pošlite správu!

Telefon: +421 347 741 324

*Ochrana osobných údajov

Spoločnosť EPLAN pre celosvetový prevádzku zákazníckeho centra EPLAN Solution Center používa riešenie, ktoré vykonajú externí poskytovatelia technických služieb. Spracovanie dát tak môže prebiehať aj mimo EÚ. Poskytovateľ tejto služby je povinný byť v súlade s platnou úrovňou ochrany osobných údajov v Nemecku (vrátane príslušných technických a organizačných opatrení pre zabezpečenie dát), a s pokynmi EPLAN o zbere, spracovaní a využívaní osobných údajov.