Technická podpora EPLAN
Maximalizujeme váš potenciál

Prístup do medzinárodnej technickej podpory


Prihlásenie do helpdesku EPLAN Solution Center

Medzinárodná technická podpora

Všetci zákazníci s predplatným alebo so servisnou službou SWS majú komplexnú podporu vďaka on-line systému "EPLAN Solution Center". Táto on-line webová aplikácia výrazne uľahčuje komunikáciu a sledovanie vašich individuálnych otázok / požiadaviek k systému EPLAN. Tým sa celý proces zadávania dotazov zrýchľuje a nám umožňuje promptne odpovedať na vaše otázky. Naviac máte možnosť si kedykoľvek pozrieť stav spracovania vašej požiadavky (ticketu).

Aby sa vám video zobrazovalo správne, je nutné povoliť nevyhnutné súbory cookies.

Video tipy na používanie EPLAN Solution Center

Ako vytvoriť ticket v EPLAN Solution Center? Všetko je vysvetlené v tomto videu.

FAQs

Odpovede na často kladené otázky.

EPLAN informačný portál

Všetko na jednom mieste - informácie, návody, FAQs a oveľa viac.

Návod ako sa prihlásiť do služby EPLAN Cloud

EPLAN Cloud

Nájdete tu informácie o:

Firemné organizácie - koľko organizácií môžete založiť.

V akej ste organizácii? - ako zistiť, kde ste registrovaní.

Kto je správcom organizácie?

Prideľovanie práv k aplikáciám - nastavenie prístupu.

Technická podpora EPLAN pre zákazníkov s predplatným

Ako zákazník s licenčným predplatným našich služieb od nás získavate komplexnú podporu.

Podpora platformy EPLAN vrátane cloudových riešení

Podpora otázok týkajúcich sa platformy EPLAN, vrátane otázok k cloudovým aplikáciám EPLAN. Akékoľvek prípadné nejasnosti v tejto oblasti radi a ochotne upresníme.

Reagujeme rýchlo

Naši konzultanti začnú vašu otázku spracovávať maximálne do štyroch hodín po zadaní. Naším cieľom je ponúknuť vám riešení tak rýchlo, jak je to jen možné.

Podpora vo vašom národnom jazyku

Odpoveď na svoju otázku dostanete od našich konzultantov vo vašom národnom jazyku, prípadne tiež v angličtine.

Okamžitá online podpora

Jednoducho sa spýtajte online pomocou nášho helpdesku EPLAN Solution Center.

Dostupnosť na telefóne

Od pondelka do piatku môžete kontaktovať naše pobočky v pracovnej dobe aj telefonicky. Pracovník online podpory vám pomôže sprevádzkovať technickú podporu – EPLAN Solution Center.

Jednoduché sledovanie stavu vašej požiadavky

Stav spracovania vašej požiadavky si môžete kedykoľvek zobraziť pomocou sledovania tiketu. Ak si budete želať, môžete si zobraziť tiež aktuálny stav všetkých požiadaviek, ktoré boli vytvorené pod vaším zákazníckym číslom.

Znalostná databáza

Naša komplexná databáza plná užitočných tipov na používanie nášho softvéru je vám tiež kedykoľvek k dispozícii.

Výukové kurzy s EPLAN: Interaktívne online výukové kurzy
Interaktívne online výukové kurzy

Výukové kurzy s EPLAN

Po prihlásení nawww.eplan.com získate exkluzívny prístup k mnohým online návodom o našich softvérových riešeniach z platformy EPLAN 2022.

Máte otázky týkajúce sa sprevádzkovania technickej podpory EPLAN?

Máte nejaké otázky alebo potrebujete viac informácií o uvedení do prevádzky technickej podpory EPLAN?? Radi vám pomôžeme – zavolajte alebo nám pošlite správu!

Telefon: +421 347 741 324, email: infosk@eplan-sk.sk