Ako to funguje v softvéri EPLAN
Vytvorenie požiadavky priamo z platformy EPLAN
EPLAN Solution Center je optimalizovaný systém podpory s vylepšenými službami. Vďaka tomu môžeme vaše jednotlivé požiadavky na podporu spracovať ešte efektívnejšie.
Vaše otázky sú vytvárané a spravované v EPLAN Solution Center na základe jednoduchých, ergonomických dialógov. Raz nakonfigurované nastavenia sa automaticky ukladajú pre budúce dotazy. Stav spracovania vášho dotazu si môžete kedykoľvek zobraziť. Databáza znalostí bola integrovaná do tohto systému podpory, ktorý už obsahuje veľké množstvo odpovedí na často kladené otázky. Akonáhle bude váš dotaz prijatý, znalostnej databázy – EPLAN Knowledge Center – automaticky navrhne počiatočné riešenie, za predpokladu, že téma už bolo skôr riešené. Databáza znalostí sa neustále rozširuje.